Hoofdpagina » Winkel » Werkwijze / Voorwaarden Uw klantgegevens  |  Inhoud winkelwagen  |  Afrekenen   
Informatie
Bedrijfsgegevens / Openingsuren
Werkwijze / Voorwaarden
Herroepings- of annuleringsrecht
Site Map
Producten
Volledige Systemen
Notebooks
Processoren
Moederborden
Geheugen / USB sticks
Beeldkaarten
Harddisks / SSD
Geluidskaarten
CD - DVD - FDD - BLU-RAY
Behuizingen
Beeldschermen
Toetsenbord - Muizen - Joysticks
Hoofdtelefoons
Luidsprekers
Webcam / Digitale Camera's
CPU - Coolers
Voedingen
TV kaarten - Video
Ventilatoren - Accs
Netwerk
Printers/Scanners
Software
Diensten - Assemblage
Fabrikanten

Werkwijze / Voorwaarden

Voorwaarden en uitoefening van het verzakingsrecht voor particulieren (bij levering).

De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop,zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 7 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of op het sluiten van de dienstenovereenkomst.

De producten dienen op eigen kosten aan Com Technology terugbezorgd worden in volledige en onbeschadigde verpakking. Er is geen verzakingsrecht op de producten die verzegeld zijn en die hun waarde verliezen bij het verbreken van dit zegel. Voorbeelden hiervan zijn hardddisks en processoren.

Hoe kan ik bestellen ?

Via onze website kan je goederen reserveren voor afhaling of levering aan huis. Wij zijn goed bereikbaar via mail : info@comtechnology.be
Je bent uiteraard altijd welkom in de winkel indien je liever persoonlijk met ons wil kennismaken. Telefonisch bereikbaar op 03/8805310 en faxen kan op 03/8805319.

MOET ik bestellen ?

Neen,maar het is wel aangeraden. Omdat wij een goede stockrotatie trachten te hanteren en om op de minste prijsdalingen kunnen in te spelen trachten wij om regelmatiger en in kleinere hoeveelheden aan te kopen. Aangezien de fabrikanten steeds meer en meer verschillende producten op de markt brengen zijn de combinaties bijna onbeperkt waardoor het volgens ons geen zin heeft om 5 van de 6 producten op voorraad te hebben en dan alsnog het ontbrekende product te moeten bestellen. Indien je dus meerdere onderdelen nodig hebt en je zeker wil zijn dat de gekozen onderdelen voorradig zijn bestel je best via de site. Indien je online bestelt krijg je enkele minuten later een automatische bevestigingsmail dat we je bestelling goed ontvangen hebben. Van zodra de bestelling volledig is krijg je van ons nog een bevestiging. Bij leveringsproblemen nemen wij zelf contact op. De bestelling wordt ook gecontroleerd op compatibiliteit.

Levertermijn.

Momenteel bundelen wij al onze aankopen om afgehaald/geleverd te worden elke vrijdag van de week. Als je voor donderdagmiddag bestelt zal in principe uw bestelling vrijdag bij ons binnenkomen. Indien er meerdere producten besteld worden en er een bepaald product niet op voorraad is bij onze leverancier zullen wij voor een goed alternatief zorgen en u hierover contacteren om alsnog de bestelling vrijdag volledig te krijgen. Heb je een bestelling snel nodig, vermeld dan de datum of voorwaarde bij de opmerkingen van uw bestelling. Wij hebben er zelf alle baat bij om alles zo snel mogelijk te leveren dus indien de wachttijd oploopt is dit enkel omdat onze leverancier(s) geen voorraad meer hebben.

Ik zoek een product dat niet op jullie site staat.

Stuur een e-mail naar info@comtechnology.be en we bezorgen indien mogelijk de prijs en levertermijn. Voor deze producten geldt dezelfde levertermijn als hierboven.

Hoe en wanneer moet ik betalen ?

Als je via de website een bestelling plaatst hoef je (nog) niets te betalen. De uiteindelijke betaling gebeurt pas bij afhaling in de winkel (bancontact,cheque,cash) of bij levering (cheque of cash).

Welke prijs betaal ik ?

De prijzen op onze website zijn inclusief BTW, recupel, reprobel, bebat, auvibel etc. Indien de goederen geleverd moeten worden rekenen wij 15 euro incl extra aan. De prijzen worden regelmatig aangepast en worden geacht correct te zijn. Dezelfde prijzen zijn geldig in de winkel. Het is uitzonderlijk mogelijk dat door een druk-/rekenfout, koerswijziging, of door vraag/aanbod, wij ons niet langer aan de geafficheerde prijs kunnen houden. Op dat moment zullen wij contact met u opnemen en u hiervan op de hoogte stellen waarna u uw reservatie kan wijzigen of annuleren. Als er een langere wachttijd is op een bepaald product zal de prijs hiervan herzien worden op het moment van levering. Reeds voorradige producten blijven onveranderd.

Wat is de toestand van mijn bestelling ?

Als je inlogt op de website en klikt op uw klantgegevens krijg je een overzicht van je bestelling(en) met telkens de status bij vermeld. Als je nadien op de bestelling zelf klikt krijg je een detail met onderaan meer informatie door ons ingegeven. Ook eerdere bestellingen worden ter informatie weergegeven doch de status ervan wordt niet langer aangepast.

Je kan ook mailen naar bestellingen@comtechnology.be met vermelding van je ordernummer.

Moet ik wachten tot de bestelling volledig is ?

Neen, indien je een deel van de bestelling wil komen halen / laten leveren is dit perfect mogelijk. De ontbrekende producten kan je dan ofwel vervangen door een alternatief of nadien opnieuw in bestelling zetten.

Ik wil een wijziging aanbrengen aan mijn bestelling.

Hiervoor mail je best naar bestellingen@comtechnology.be met vermelding van je ordernummer.

Ik wil een factuur.

Tijdens het bestellen kan je een goed onderscheid maken tussen de gegevens van de factuur en eventueel het adres van levering. Eventueel kan je het in het opmerkingsvakje vermelden. Je kan eveneens de factuurgegevens meebrengen bij afhaling in de winkel en passen we het daar ter plaatse aan. Achteraf kunnen wij geen facturen meer aanpassen.

Hoe zit het met de garantie ?

Wij geven 2 jaar garantie op de werkuren van een geassembleerd systeem. Gedurende 2 jaar gaan wij dan elk eventueel hardwaredefect oplossen binnen een redelijke termijn. De garantie op de gebruikte onderdelen is afhankelijk van de respectievelijke fabrikanten. Indien de fout veroorzaakt wordt door een virus of een incorrecte software installatie zullen de werkuren wel aangerekend worden.

De garantie op losse onderdelen verschilt van merk tot merk en bedraagt doorgaans 2 jaar tenzij de fabrikant anders bepaalt. Sommige fabrikanten verzorgen hun garantieomruilingen zelf , de procedures hiervoor vind je meestal op hun respectievelijke websites.

Als je met een defect product langskomt breng dan zeker alle accessoires / handleidingen / en dozen mee.

Aangekochte goederen worden niet geruild.

Volgende
Snel producten zoeken
 

Uitgebreid zoeken
Winkelwagen Meer
Uw winkelwagen
is leeg
Nieuwe producten Meer
MSI N750TF-1GD5/OC 1GB PCI-E
MSI N750TF-1GD5/OC 1GB PCI-E
121.75

Alle prijzen onder voorbehoud van zetfouten en wijzigingen.  Copyright © 2014 Com Technology bvba  Antwerpsestraat 97-99 , 2850 Boom (Antwerpen) , Belgie  -  Ondernemingsnummer 0465.847.448
Tel. 03/8805310  Fax. 03/8805319  E-mail. info@comtechnology.be   - Openingsuren: dinsdag,woensdag,vrijdag: 12.30-18.00  zaterdag: 10.00-14.00